Rólunk

Termékeinket a legkiválóbb minőségű alapanyagokból a leghozzáértőbb szakemberek állítják elő, hogy a világ minden szegletében a legszebb termékek kerüljenek az üzletek polcaira.

Minden egyes FURLA darab magán vislei az olasz életstílus, a kortalan elegancia és a különleges design jegyeit, miközben a márka elkötelezett híve a minőség, a kutatás és az érték fogalmainak.

TÖRTÉNETÜNK

Történetünk egészen 1927-re nyúlik vissza, amikor is a műveltség és a kifinomultság olasz városában, Bolognában Aldo és Margherita Furlanetto egy vállalkozás indítása mellett határozták el magukat. Ez a családi vállalkozás mostanra egy világszerte ismert bőráru márkává nőtte ki magát. Az első világháború utáni időszakban a vállalat azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a nőket olyan bőrtáskákkal és más kiegészítőkkel lássák el, amelyre igazán vágytak. Egy igazi kaland, amely elválaszthatatlan volt a kor életstílusától, filozófiájuk követte a társadalom és a gazdaság fejlődési ritmusát, ám mégis őrizte a hagyományokat a termékeken keresztül.

Első üzletét 1955-ben nyitotta meg Aldo Furlanetto, méghozzá Bologna belvárosában, a Via Ugo Bassi-n – mely üzlet a mai napig várja a látogatókat. Az első Furla logóval ellátott kollekciót 1970-ben dobták piacra, amikor a szülők átadták a stafétabotot gyermekeiknek, Giovanna, Carlo és Paolo Furlanettonak. Az avantgárd stílusfelfogásukkal és kísérletező szellemükkel olyan szokatlan anyagokat is bevontak a gyártásba, mint a nejlon és a gumi. A siker nem váratott magára: az újfajta szemlélet egy döntő lépésnek bizonyult, amely találkozott egy új típusú vásárlói kör, az erős, független, határozott nők igényeivel, akik figyelemmel követték a divat változásait.

A márka egyre sikeresebb és sikeresebb lett: Bologna, Róma és Párizs után New York-ban, a Madiosn Avenue-n is nyílt egy üzlet. Az 1980-as évek elejére a Furla márka a luxus egy új típusát hozta létre, amely sokak számára elérhető és ezáltal egy nemzetközi „must” lett belőle a divat világában. Kimagasló minőség, letisztult formák és funkcionalitás: mindig is ez jellemezte a Furla kollekcióit.

2008 végére már 296 Furla üzlet létezett világszerte, a legfontosabb divatnegyedekben, valamint több, mint 1000 viszonteladói üzlettel álltak kapcsolatban. A siker, amelyet az olasz kézműves hagyományok szem előtt tartásával értek el, vitathatatlan.